pensionärsproblemet kvarstår

Kom hem från den andra av hittills två besök inne i stan. När jag svänger runt och ser huset, ser jag även en karavan. Fem tanter. Med rollatorer. Ska ta sig in i huset. Självklart kunde jag inte kommit hem två minuter tidigare och sluppit allt. Nejdå, nu hamnar jag på plats nummer sex i kön i källaren
   (var tvungen att ta den vägen då jag hade cykeln)
   Trodde att jag skulle fått vänta i två omgångar på att öht komma nära hissen. Men som tur var visade det sig att alla fem skulle in i nån sorts förrådsrum, och dricka kaffe. Vafan gör de därnere och dricker kaffe? De har väl egna lägenheter där de kan sitta i ihop? Nejdå, de ska ner i källarförrådet och dricka kaffe.

Husjävel.



Kommentarer
Postat av: angelica

HaHaHaHaHa!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback