Fredagen

Trots allt var det en jäkligt kul eftermiddag/kväll igår. Åt grillad kyckling hos bror med honom och syster. Tog några öl. Gick sen vidare till Trädgårdsföreningen. Ludvig and the Gossarna spelade. Aldrig hört innan, men det var bra! Lite som Winnerbäck fast med många fler Linköpingsreferenser. Och Rimforsareferenser också, för den delen. Soligt och hur trevligt som helst. Kändes verkligen som sommar! Och fick ju se Anna of Grebo på riktigt också...

Jag och bror drog oss sen in till Platens. Var först. Inte så mycket folk alltså. Fyllde på mer och mer sen. Och vi fyllde på White Russians. Blev nog för många sådana. Träffade Johan och större delen av Maitreya. Försökte hetsa om Linköpingsspelning snart. Hoppas på det! Träffade lite annat folk också. Trevligt.

Drog mig hemåt runt halv två kanske.

Och imorse vaknade jag som sagt med kläderna fortfarande på och taklampan tänd. Jaja, jag låg iallafall åt rätt håll. Och I sängen.



Kommentarer
Postat av: Tobi

Anna of Grebo är MIN!

Postat av: Snökalven

Hahahaha! Det är lugnt. Ska tänka på det.

2007-07-23 @ 17:01:32
URL: http://snoqalf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback