HateMoshGörtCrew på banken

Efter lunchen på Kikkobar, tog vi en kaffe på Cioccolata. Ser plötsligt fem svartklädda killar gå förbi utanför. Det är HateMoshGörtCrew. Alltså min bror, Tom, Jacko, Pecker & Martin. De hade tydligen intagit en avskedskebab inför Tyskland och With Full Force. De var tydligen uppe på banken och frågade efter mig efter att jag sett dem. Kan tänka mig att det har varit inne fem andra personer som sett ut att passa in mer där... Kanske. Fasen, det hade varit kul att se det.

Hursomhelst kom de förbi Cioccolata när vi var på väg därifrån. Tror att mina arbetskamrater blev lite rädda, för de försvann fort som fasen. Pratade lite. Ångrade mig en del att jag inte följde med dem ner till Tyskland. Fast jag får ju bara vara en hangaround-medlem... Känner mig inte så hate-moshig visserligen (oftast iaf), så det passar mig rätt bra.

Var kul att se er, och lycka till i Tyskland!



Kommentarer
Postat av: Gobo

Wöööhööööööööoouuuuw!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback