Hultsfred - lördag

Vaknade upp i bilen till den sista dagen på Hultsfred. Och den störiga, men väntade post-festivalsjukan hade börjat infinna sig för min del. Halsont i början, och feber ju längre dagen led. Vi tillbringade i stort sett hela dagen vid bilcampen. Och jag tillbringade den liggande ner. Liggarn var ett av dagens smeknamn. Sen var det rätt kallt också. Illa. Regnet dröjde till kvällen. Väldigt synd bara att några av oss bestämde sig för att mosha partytältet dessförinnan.



Jag, Tom & Jacko vid bilarna, moshning av partytält, bror & Markus & gitarr

Annars ägnades dagen mest åt att skratta åt Markus. Han hade mycket för sig... Bland annat skrikande åt alla och ingen. Konstigt att ingen förbipasserande blev mer arg ändå. Fast det är klart, han ser ju rätt så harmlös ut. Riktigt slapp dag.


Invirad stockholmare, publik, Tom dör av skratt, ingen hejd på Markus

En endaste konsert blev det för mig under lördagen. Turbonegro i regnet på Hawaii. Stabilt & bra var det. Åt ett helskabbigt grillspett på vägen tillbaka till bilarna. Tom & stockholmarna hade byggt klart regnskyddet under tiden. Satt därunder ett tag.


Bror & Jacko, vilar ut, bror under regnskydd, Markus & Tom & bror

De andra var iväg på två omgångar konserter senare under kvällen och natten. Stockholmarna åkte nånstans däremellan typ. Tack för ett skitbra camp! Själv låg jag i bilen och försökte sova. Vred mig mest i feberdrömmar. Inte kul alls.

Bror och jag åkte hemåt vid tretiden. Är rätt osäker på tiden förresten. Var inte direkt pigg. Hursomhelst så kom vi till Skeda Udde, där vi hämtade nycklar, och slutligen hem till Tannefors. Trött.



Kommentarer
Postat av: Gobo

16!

Postat av: angelica

Det där med att "riva" tält skulle jag med vilja va med på! Ser.. skoj ut.. =)

2007-06-19 @ 23:07:04
URL: http://angelwilson.blogg.se
Postat av: angelica

Tack förresten.. ;-)

2007-06-19 @ 23:07:33
URL: http://angelwilson.blogg.se
Postat av: Snökalven

Du ska se filmen på tältmoshningen.

2007-06-20 @ 19:23:22
URL: http://snoqalf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback