irländsk helg

Har lyssnat väldigt mycket på Flogging Molly i helgen. Och precis som när jag har en tung Dropkick Murphys eller Pogues-period så tror jag nånstans att jag vill bli irländare. Lite iaf. Undrar om jag och bror någonsin kommer att få till ett vettigt St. Patricks Day-firande. Har ju inte gått så bra de senaste åren.


   Well I know, I miss more than hit
With a face that was launched to sink
An' I seldom feel, the bright relief
It's been the worst day since yesterday

If there's one thing I have said
Is that the dreams I once had, now lay in bed
As the four winds blow, my wits through the door
It's been the worst day since yesterday


Flogging Molly - "The Worst Day Since Yesterday" [2000]


Kommentarer
Postat av: Gobo

Jag har ju iaf firat det :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback