Mat på Alanya

Alltså, är det jag som har otur, eller? Kebabpizzan idag på Alanya var inte särskilt bra. Var längesen jag blev nöjd med maten därifrån. Typ i vintras iaf. Åt med bror, syster och två arbetskompisar till dem. Trevligt, men lite synd på maten.

Tror att det varit inne en dvärg
   (eller åtminstone en vätte)
   i min lägenhet och snott sladden till min kamera. Tog fina före- och efterbilder på min skabbiga skäggväxt. Tänkte göra något med dem. Men nu blir det svårt. Fasen också.

Telefonen däremot är hel och ren. Tog med lurarna idag, och lyssnade på radio när jag cyklade hem. Repris av Mammas Nya Kille. Världens roligaste?
Lyssna här.



Kommentarer
Postat av: angelica

Glömde bort att kolla din nya mobbe.. Tusan..
Min pizza var god iaf.. NU blire sova, hoppas ja inte stänger av telefonen imorrn bitti.. Får INTE hända!!
Kram & Gonatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback