somnar & BCQ

Är fasentrött nu. Seg som en kalv.

Åt tacos hos syster med henne och bror. Plågade även mig igenom allsången... Illa illa. Om jag ska skylla på något så var jag för mätt för att orka flytta mig från soffan. Wilson var också med, även om han mest låg ner. Och vilade.

Dagens bästa band... Har lyssnat en del på Bad Cash Quartet de senaste dagarna. En skiva. Shit vilket underskattat band. De är ju som ett emo-Mando Diao. Eller Mando Diao korsat med Broder Daniel. Fast då blir ju resultatet emo-Mando Diao. Typ.
   (vettigt resonemang, eller hur?)
   Hursomhelst, skivan Midnight Prayer från 2003 med Bad Cash Quartet... Lyssna på'n! Gört!

Nedan, Wilson och Bad Cash Quartet...

image192
image191



Kommentarer
Postat av: angelica

Fasen, ja ser ju ut som ett mysmongo.. hahahaha!!

2007-06-26 @ 22:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback