söndag i solen (eller inne)

Vaknade nån gång runt tio. Satte mig vid datorn och gjorde ingenting. Trött på mig själv just då. Vid tolv bestämde jag mig för en film iaf; "Harold & Kumar go to White Castle". Överraskande rolig. Något senare blev det stan med bror och Ben & Jerrys på Karamellos uteservering. Peace of Cake & Caramel Chew Chew. Tog ett varv vid Stångån. Mötte syster. Gick hem igen. Läste ut Coelhos "Veronika bestämmer sig för att dö". Riktigt, riktigt bra! Nu blir det Stieg Larsson.

Bio vid sju med bror och Andreas K; Tarantinos "Death Proof". Annorlunda, men jag kom fram till att jag tyckte den var jäkligt bra. På hemvägen träffade vi Per-Erik för andra gången i helgen. Satt med en öl på Plazas uteservering och såg allmänt nöjd ut.

Har varit en hektisk helg. Blev en rätt bra helg, på det hela. Men nu är jag fasen trött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback