Tillbaka

Sådär, tillbaka i någon form av verklighet. Iaf.

Tillbringade söndag, måndag och tisdag med att röra mig mellan sängen och soffan
   (med några utflykter till datorn som variation)
   Sett film. Läst några korta snuttar. Sovit. Ingen värd tillvaro. Alls.

Så, idag drog jag mig till jobbet igen. Fick börja med att raka bort en veckas skäggväxt. Jag ska verkligen inte spara ut alltså. Ser inte bra ut nånstans. Skönt att komma igång, även om den senaste veckan satt i. Mycket. Lunch blev nån laxgrej från Lucullus. Ben & Jerrys-glass till fikat.



Kommentarer
Postat av: angelica

Synd att lunchen inte klaffade idag, en annan dag kill =)
Hoppas jag kan va med o spela på söndag, skoj!
Gonattens

Postat av: Gobo

Spara ut hehe... Jag ska spara ut kanske fast det ser inte så j'kla bra ut här heller hehe

2007-06-21 @ 01:43:16
URL: http://gobo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback