34 timmar i Stockholm

Var på kurs nu måndag tisdag. I Stockholm som rubriken lite lätt avslöjade. Var väl två rätt normala dagar.

Åkte bredvid en folkpartist på vägen upp; Bengt Olsson. Ledamot i kommunstyrelsen här i Linköping. Han somnade till och snarkade. Jäkla gubbe till att störa min Dan Brown-läsning. Själva kursen är inte mycket att säga om. Intressant, bra lärare, trevliga kurskamrater från Stockholm. Ja, det sammanfattar väl det mesta.

Åt middag på Grill igår med David. Årets dyraste och godaste. Coolt med grillningen av det hela lammet. Metal. Riktigt trött när jag kom tillbaka till hotellet (Sergel Plaza), så jag la mig vid nio. Inte så metal. Middagen idag intogs på... glömt namnet. Det låg nära Centralstation iallafall. Åt med Jensa och utbytte diverse papper. Hemvägen spenderades bredvid en argsint Swebus-höjdare vid namn Henrik.

Tror att mitt halsont från förra veckan nu börjar slå ut i feber och skit. Får se imorgon. Känner inte för att bli sjuk nu direkt.



Kommentarer
Postat av: angelica

Hoppas du inte blir sjuk, alec verka också ha nåt tjall på gång, kurera er!
Jag vill också bo på hotell!!
Kram & Gonatt

2007-04-24 @ 23:15:35
Postat av: Cattis

Inget slår Skeda udde...tacka gud att man är född o uppvuxen där...kloka föräldrar man har, eller vad säger du ;)

ps.Vet du vad Angelica har för postadress?hon vägrar svara..ds

2007-04-25 @ 09:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback