Another day in quicksand

Idag var som igår. Blir trött på det. Kommer ingen vart. Händer inget. Inte med det jag gör i alla fall. Slut. Huvudet. Mycket välkommen helg nu. Lunchen intogs på Texas Longhorn med en stor medarbetare. Gott.


Hemvägen. Öl på Systemet. Och Minttu. Bra idé? Kanske. Lär märkas imorgon. Varmt. Passerade alko-samlingen nedanför Drottningbron. Känns fint att välkomnas av dem när man gör entré i Tannefors. Eller inte. I vilket fall är de fasen alltid där. Nästan. Antar att de är ok på avstånd. Fyra av tanterna i mitt hus satt på uteplatsen när jag kom hem till Kungsberget. De var inte fulla. Men lite hängiga såg de allt ut att vara.


Hämtade paket i tobaksaffären. Tog en runda inne på ICA också. Liten människa!


Hade 14 besökare på bloggen igår. Rekord.


Imorgon blir en dag att komma ihåg. Tills nästa gång:

* Världsrekord i bilder på folk som dricker öl och äter kebab? Bloodcoloreds fotoblogg förmodligen. Jäklar vad mycket öl och kebab. Enormt mycket. Tveksamt om jag sett så mycket.

* Ny Fem-bok släpps i vår - inga kommentarer. Skratta. Gört.

* Det fanns en gång ett band som hette Salt. Svenska. Nina Ramsby sjöng. Efter nån skiva la hon ner och startade Grand Tone Music. Som inte var direkt kul, enligt min mening. Kom att tänka på Salt när jag såg att Nina gästade på Sällskapets skiva. Den låten (Järnstaden) är för övrigt hur bra som helst. Salt på myspace.

 




Kommentarer
Postat av: Tom

Haha. = värt. Alla ska se hur illa vi lever. Blir mer öl imorn. Dock ingen kebab. Ska nog grilla då.
La in 111 nya bilder från kameran idag också. Mer öl. Kommer väll upp de med snart=D

2007-04-28 @ 00:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback