en tisdag

Vaknade nån gång mitt i natten och undrade vart mitt överkast var. Det var en stor fråga. Då. Jag kom fram till att det ramlat ner under sängen. Eller pressat sig snarare, då springan mellan väggen och sängen är cirka två centimeter bred. Jag nöjde mig dock med den förklaringen och somnade om. När jag vaknade till på riktigt och kom ihåg uppvaknandet insåg jag att överkastet låg lika prydligt ihopvikt på fåtöljen bredvid sängen, där jag lagt det senast. Jäkla nätter.

 

Åt Red Snapper på Olympia på lunchen. Riktigt gott (även om mina lunchkamraters version av det mest såg som en jävligt seg svamp). Coolt namn på en fisk.


Kom hem från jobbet. Tog 45 minuter innan jag övertygade mig själv om det riktiga i att gå och träna. Det var inte direkt som att jag inte hade tid/hade behov/var sjuk/var skadad eller hade någon annan anledning att inte göra det. Så, jag tog mig ned till Nautilus. Kommer nog att ta ett bra jäkla tag innan jag känner mig hemma där. Men men, man måste väl börja nånstans.

 

Tog dagens tur till ICA, och... yes! Den jättelilla människan i kassan! Värt. På hemvägen såg jag ett fyllo som ramlade in på Tannefors Livs. Gick förbi den ensamme kinesen på kinarestaurangen
(han var inte ens där)
Insåg att bäst före-datumet på falukorven jag hade panikköpt när mitt kylskåp såg som värst ut, var i förrgår, så det blev det till middag. Ihop med cous cous och lite lätt avslagen ICA-cola från igår till det. Sådär bra, eller? Tog en halv överdos cashew-nötter efter det.

 

Fick hem det på bilden nedan idag. Sällskapet - Jäkligt bra. Blir mycket tid med den. Eldkvarns Svart Blogg - Bra bra bra. Inte lyssnat på deras Atlantis än. Sofia Karlsson är jag nästan kär i.

 

image37


 


Kommentarer
Postat av: Gobo

Du får inte glömma att skriva att du är kär i den lilla människan oxå!

Postat av: Snökalven

Hahahahaha!

2007-04-18 @ 16:59:58
URL: http://snoqalf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback