en torsdag i solen

Så var det då torsdag. Vilket på banken innebär öppet till 1800. Uppgivenhet är en känsla jag kan klara mig utan en sån dag... Segt, segt, segt. Välkommen lunchpaus. Lasagne på Olympia, följt av två halvkulor Ben & Jerrys; Caramel och Coconut. Och soligt!


Började så smått inse hur min sommar kommer att bli. Jobb, jobb, jobb. Tre dagars ledighet är sorgligt. I år igen. Har fortfarande inte haft mer än en veckas sammanhållen ledighet sen sommaren mellan tvåan och trean i gymnasiet. Jag är en dålig människa. Kommer gå och tycka synd om mig själv hela sommaren på grund av det. Hoppas verkligen att slippa kombinera icke-ledighet med sjukdom i år. Min post-festival-sjuka har ju innefunnit sig både 05 och 06. På tal om det, Hultsfred hade ännu ett tråkigt bandsläpp i tisdags. Känns verkligen som att de fasar ut metal efter det gyllene året. 2005.

 

Dagen räddades dock rejält av en trevlig och rolig middag på Platå med Anette efter jobbet. Riktigt rolig. Bra mat. Inte som Grill direkt, men ändå. Bra. Verkligen juli-känsla på Linköping den här kvällen. Fint, till och med.




Kommentarer
Postat av: angelica

Vi kan hitta på saker på kvällarna i sommar =)
Nu åker jag till deutschlandet, ska hålla koll på mamma och pappa!!
Kram och Hejdå

2007-04-27 @ 01:31:06
Postat av: Gobo

Haha fan va vi ska grilla vid Stångån i sommar som vi aldrig gjorde i fjol! (Får man säg ai fjol? haha)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback