Feint!

Igår kom det återbetalningspapper från CSN. 4.000kr. Härligt. Får kanske vänta med TV/stereo/soffa/göra om hall/göra om kök mm. Inte för att 4.000 hade räckt särskilt långt till de grejerna, men ändå.

Tröstar mig med en bild från min och brors kladdkakefest under matchen i torsdags...

image31

Igår var det bio; "300". Jäkla bra film!

Det första jag gjorde när jag vaknade idag var att sätta mig vid datorn och fixa i ordning en spellista i Winamp. Värt? Åt sen en halvkul frukost och började med Correns lördagskryss. Borde gå över till Financial Times igen. Får se när prenumerationen går ut. Hahaha, nu ringde precis en seg göteborgare och skulle pracka på mig en förlängning av min prenumeration. Han lät kul, men det var inte tillräckligt.




Kommentarer
Postat av: Gobo

Förläng förläng förläng!
Du har inget val! GÖÖÖÖRT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback