gick sådär

Med ambitionen att göra vettiga saker. Slog lite planlöst i hallen på en boll med mitt squashrack. Gör min stora comeback imorgon bitti. Svarade på ett mail. La tid på att leta bilder till inlägget under. Såg klart Chinatown. Stabil femma. Se den. Studio Virtanen. Bra grejer. Eldkvarn. Nya singeln. Fasen bra.

Ska lägga den till min kommande beställning på cdon. Har Sällskapets skiva där också. Thåströms nya. Eller hans nya bands nya. Något annat jag borde ta med? Nån film får det bli. Inga böcker. Läsandet går trögt. Anne Applebaums Gulag sen i december nångång nu. Får ta tag i mig själv när det gäller det. Köpte ju ett antal på bokrean. Har fortfarande inte läst ut allt jag köpte på bokrean 2005. Bra?

Squash imorgon, ja. Ska bli typ kul att känna min icke-kondition.

Thåströms "Mannen Som Blev En Gris" på nu. Borde nog sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback