Just another Sunday

Kände mig som ett vrak när jag vaknade vid halv nio imorse. Berodde mest på förkylningen. Faktiskt. Mår bättre nu.

Slappat framför datorn lite för mycket. Såg Scorseses "The Last Waltz" om The Bands avskedskonsert. Har inte lyssnat särskilt mycket på dem innan, men idag var jag på rätt humör. Bra grejer! Höjdpunkterna var Van Morrisons och Neil Youngs inhopp och "I Shall Be Released" med alla gästerna på scen.

En tur till ICA med bror har det hunnit bli också. Köpte mat. Som jag dock var för slö för att tillaga till lunch. Fick bli mackor och aprikoskräm
   (någon som har hört det här med att vara en dålig matmänniska förut?)
   Den riktiga maten får bli till middag istället.



Kommentarer
Postat av: Gobo

MAAAAAAAAAAAAT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback