Lördag lunch/eftermiddag/kväll

Vid elvatiden tog jag mig ner till stan med bror. Hann med en del.

Som alla borde veta så finns Ben & Jerrys glass numera på Karamello. Ge Bosses vad han tål! Bror testade Berry Berry. Jeflar vad god den var! Glass har inte samma innebörd för mig längre. Typ. Gå dit och ät iallafall!

Vi hann med att se diverse folk, bland annat en perfekt svensk upplaga av Joe Dirt. Skönt med någon som kan vara så världsfrånvänd i frisyr, kläder, hållning och i största allmänhet. Tog en runda i Trädgårdsföreningen. Konstaterade att om man skulle borra efter vatten där skulle man hitta alkohol istället för vatten. Kanske inte, men det har fasen druckits en del där... Sen var det lucia-lajv på scenen. Såg sådär vettigt ut. Bara.

Innan hockeyn var det picknick med bror, syster och diverse kompisar till henne. Mitt ätande inskränkte sig till tre öl. Var trevligt. Hockeyns började riktigt, riktigt bra, och det var en jäkla stämning. Sen såg ni väl resten själva. Inte kul nånstans. Om de ändå kunde förlorat finalen på bortaplan.

Tog en tröstkebab på Kebabbaren därefter. Och fick ytterligare tröst när en gul Lamborghini Murcielago körde förbi oss på Storgatan. Och på Hamngatan.



Kommentarer
Postat av: angelica

Picknicken var väldans mysig, ni skulle ha stannat på den istället =)

2007-04-15 @ 20:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback