Måndag

Rätt händelselös måndag. Spelar roll? Händelselös alltså. Förmodligen inte.

Köpte världens minsta kräft/krabb-sallad till lunch. Borde jag fattat när det bara kostade 33kr. För att inte tala om att jag borde SETT det när jag såg den och tog upp den för att gå mot kassan med den. Men ändå.

Tog igen min svält-lunch genom tacos med bror och diverse Metalocolypse-avsnitt till det. Fast vi nöjde oss med att göra 500g köttfärs. Rätt normalt i jämförelse med våra 800g-monster till tacomiddagar. Apropå det, det borde vara dags för en schwarzwald-fest snart. Någon som är intresserad? Det går i stort sett ut på att äta jäkligt mycket schwarzwaldtårta.

Lyssnat en tio, femton gånger på Mansons kommande singel nu på kvällen. Inspelad från Bandit Radio (nätet nånstans). Har nog bestämt mig för att den är bra. Känns som att de gått långsamt nedåt sen Antichrist Superstar. Fanns några riktigt kassa spår på förra. Så förhoppningsvis ser det bra ut inför skivan.



Kommentarer
Postat av: angelica

Jag vill ha SCHWARZWALD!
Se till att säga till i tid bara =)

2007-04-16 @ 22:29:04
Postat av: Gobo

Schwarztårte!

Postat av: Andreas

Jag är också på! =)

2007-04-17 @ 16:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback