onsdag

image12

Jag med min tröja. Äntligen! Min svit av förlustslutspelsmatcher bröts! Skulle ha fått min biljett till söndagens match beslagtagen om LHC förlorat idag. Såg matchen på plats på första parkett. Jefligt nära var det.

Onsdagen började med att jag blev stoppad och fotograferad på vägen till jobbet. Syster. Dagen var annars mest fylld av träningsvärk. Har ont överallt, tror jag. Vaderna klarade sig, men i övrigt är det inte bra. Hade problem att gå normalt. Kommer förmodligen sitta i tills påsken är över. Jag är en dålig träningsmänniska.

Klarade inte att hålla mig borta från pyttipannan igår. Dessutom köpte jag lunch på Burger King idag. Middagen bestod av en korv och popcorn i Cloetta Center. Jag är en dålig matmänniska.



Kommentarer
Postat av: Tobbe

ja var en väldigt ful bild :P modo tar tre raka nu ;)

2007-04-04 @ 23:19:09
Postat av: Anette

Är så avis att du fått biljett till söndagen....

2007-04-04 @ 23:43:39
Postat av: angelica

Hade också velat vara på matchen!!

O du, funderar på om det inte är på söndagen han återuppstår.. eller.. hmm.. vetitusan =)

2007-04-04 @ 23:43:54
Postat av: Gobo

Fuck Jesus!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback