Påskaftonskväll & påskdag

Minifesten igår var mini. Två till fyra personer ungefär. Men trevligt. Känns som att jag var rätt rörig när jag pratade. Har nog en viss förmåga till det. Spillde rödvin på min favoritskjorta. Skabbigt.

Påskdagen har jag än så länge mest tillbringat här vid datorn. Beställt lite affischer och grejer. Kan ju vara dags att ta tag i det här med att ha nånting på väggarna. Queen, Bruce Willis, Blondie, Aliens & Milla J i Femte Elementet kommer snart att pryda en vägg nära mig. Eller flera förmodligen. Läste lite ur hårdrockskapitlet i Strages "Fans". Bra bok.

Åt precis upp det sista av maten från igår. Blev den verkligen så god? Såg nog bättre ut än den smakade. Skulle köpt mer godis så att jag haft något att tugga på idag. Har mest blivit vatten nu.

Om några timmar är det dags för final #3 i hockeyn. Därefter Spoona. Är trött. Spelar Muse "Absolution". Skadat bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback