Schwarzwaldtårtefest

Vi samlades sex stycken här hos mig för att avsluta helgen på ett mycket trevligt sätt; genom att äta schwarzwaldtårta. Hade två tårtor så det var ingen som blev utan. Jäklar vad gott det är! Nedan är en bild på uppläggningen. Skyddet är inte borttaget än. Ville inte exponera tårtorna för onödigt mycket ljus innan de skulle ätas. Typ.

image54

Som sagt, en trevlig avslutning på helgen. Som annars var helt ok. Helgen alltså. Trodde att bror ringde vid två inatt från sin Ålandskryssning, men det var tydligen så att han skickat sms och frågat om jag skulle ringa upp honom. Så jag gjorde det. Jaja, tidpunkten var rätt iallafall. Jag är fasen inte så smart på natten alla gånger.

Nu är det verkligen dags för att sova. Åker till Stockholm imorgon bitti. Kurs.



Kommentarer
Postat av: Cattis

Måste säga att snökalven är mitt nya ord..f-n va roligt ord..garvar ja bara tänker på det /dej :)

Ha en bra dag!!solen skiner väl även i staden där idéer blir det verklighet?

2007-04-23 @ 10:08:37
Postat av: angelica

Hoppas det gått bra på kursen idag!
Jäkelens gott det var igår! O tack för rakvattnet också =)

2007-04-23 @ 18:19:33
Postat av: Andreas

Ja mycket trevligt tårtkalas=)

2007-04-23 @ 22:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback