skärtorsdagskväll & långfredag

Skärtorsdagskvällen spenderades först hos bror. Drack ur några av ölen från mitt kylskåp. Mest bestående den korta förfesten (eller vad det kan tänkas kallas) är att jag ska kolla upp Parkway Drive. Lät bra. Runt åttatiden begav vi oss av mot Konsert & Kongress för Evergrey-konsert. Jerry den store stod och tog emot och rev biljetter. Linköpingsbandet MarysCreek höll på när vi kom in. Rätt sega, måste jag säga.

Evergrey var helt ok. Segt ibland där också dock. Ett par riktigt bra låtar. Från början gick jag mest dit för att stödja Jerrys hårdrocksprojekt, eller vad man ska kalla det, men på det hela var det en riktigt värd torsdagskväll.

Vaknade vid tiotiden idag. Hunnit med att se en film (som jag dessutom fick lägga in själv på Filmtipset, se en dokumentär om en kille med en jobbig hudsjukdom samt suttit med bokföring. Lite frustrerande var det idag. Verkar få ihop det nu dock.

Nu blir det mat och diverse plockande innan match #2 i hockeyn sätter igång. Cluuuuuuben!!



Kommentarer
Postat av: Gobo

Er Arenabolget någon??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback