vad blev det av den här dagen?

Blev inget med pappersrensandet. Läste lite. Blev hungrig. Då jag förmodligen inte skulle orka laga mat var alternativen pannkaksrester eller gå ut. Blev gå ut. Fick tag i syster & Tobbe. Pizza på Five Tastes. Var väl sådär, måste jag säga. Får försöka komma ihåg att inte välja det stället nästa gång. Köpte Ben & Jerrys på Karamello. Vermonster och Peace of Cake. Den förstnämnda rekommenderas inte. Satte oss i solen utanför Platå.

image43image44

Mera läsning hemma. Somnade till ett tag. Far ringde och övertygade mig om att se Stina! på TV. Min högsta chef var med.

Mycket bra musik nu: Eldkvarn, Sällskapet, Kings of Leon (tack David!), Sofia Karlsson & Manson.

Till sist. Lite feelbad-nyheter. Jävla folk:
www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=148&a=641663



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback