Valborgsmåndag

Dag innan helgdag betyder kortdag på banken. För min del betydde det även lunch vid kvart över två. Upptäckte att det var precis en kvart för sent för lunch på Texas Longhorn. Skit också. Jag och min skånska kompis från banken tog en pizza på Marmaris istället. Skitigt bord och rätt tråkig pizza. Har någon ett bra tips på god pizza inne i stan? Five Tastes och nu Marmaris håller inte riktigt.

Fick boka om min klipptid. Vilket även betydde ny frisörska. Missar chansen att ta reda på om det var min ordinarie som jag såg på Harrys i lördags
   (kanske lika bra)
   Ska dit om trekvart.

Aftonbladet sjunker längre ner i sitt träsk: Virtanen slutar med innelistan och Alex Schulman tar över. Jaha. Skulle det vara en bra idé, eller? Hittade
den här texten från 2005 av Virtanen. Om Eldkvarn. Stort. Läs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback