Blandning

* Läste ut Paulo Coelhos "Elva Minuter" idag. Något besviken. Inte alls samma klass som det andra av honom som jag läst. Rätt tråkig bok faktiskt.
   * Sven-Åke stod för en liten besvikelse igår under grillfesten; till skillnad från hans normalt sett onormala matintag, höll han sig på en mänsklig nivå. Vilket skulle innebära anorexia för en normal människa.
   * Grillplaceringen igår var inte så bra kanske. Ser två brända fläckar på gräset när jag tittar ner från min balkong.
   * Sov middag idag. Innan middagen. Skönt som fasen att somna till ljudet av regnet. Snart är det höst!
   * Planerad Platenskväll blir hemmakväll istället. Känns rätt skönt. Ska ta tag i lite grejer. Och kanske se en film. Får se.


 

Kommentarer
Postat av: Sven-Åke

Haha...kan du inte ta en bild på de två brända fläckarna :-)
Det var ju för mörkt för att se igår...

2007-08-15 @ 22:32:51
Postat av: Sven-Åke

Det var lyxkorvbröden som gjorde mig så mätt. Jäklar vad de var mäktiga och goda! Inte alls som de där fjantbröden som Anette åt ;-)

2007-08-15 @ 22:35:16
Postat av: Snökalven

Gick förbi tidigare idag och tog en bild med mobilen. Trodde jag. Men det blev något fel. Får ta en tur igen imorgon. Lyxkorvbröd är värt. Åt upp de sista tre idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback