Gomér & Andersson - Mås

I protest mot hur skitilla svenskafans-sidan funkar att underhålla/uppdatera så kör jag från och med idag alla matchrapporter från Korpen här istället. Min problem kan iofs ha lite att göra med en allmän oförmåga på sistone,
   (fråga Sven-Åke om mina facebook-erfarenheter om ni vill veta mer)
   men hursomhelst blir det enklare såhär för mig.

Så till matchen. Det sket sig. Igen. Första halvlek såg rätt bra ut, och ställningen var orättvist
   (hyfsat iaf)
   0-2 till Mås nackdel. Men sen vet jag inte vad som hände i andra halvlek. G&A inledde med att göra 3-0. Sen rann det på. 1-8 slutade skiten. Heder åt Fredrik som såg till att vi iaf gjorde ett mål. Tack! Synd på matchen när vi hade en legendar som gjorde comeback. Titta bara på stilstudien från förra året nedan, så förstår ni säkert att om han varit med varje match, hade Mås inte haft en vinst och åtta förluster som facit efter nio spelade matcher...

image251
Sven-Åke Andersson - Levande legendar



Kommentarer
Postat av: angelica

Han är grym.. HaHa! =)
Lille killen i det andra inlägget, filmen, har ju inte mycket att komma med! =)
Synd att jag inte kunde komma och titta igår.. o nästa vecka är jag i Halmstad..

Postat av: Sven-Åke

Om jag hade varit med hade jag väl lyckats peta in ett självmål i vinstmatchen... :-)
Nävars, tack för berömmet!
Finns nog inget lag i korphistorien som är lika ojämnt som MÅS. Från att vara nära att vinna hela korpcupen till att åka ut tvåan med buller och bång (om ni inte skärper er!!!)

2007-08-07 @ 21:07:39
Postat av: Sven-Åke

Fasen...vilken bra bild förresten...inte ens Beckham kan styra bollen med tungan på samma sätt som jag :-)

2007-08-07 @ 21:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback