Kick off-kalven

Norrköping nästa. Kick off med jobbet. Första gången för min del. Blir nog bra. Ska bli kul att se vad chaufförarn hittar på i musikväg på ditvägen också. Har vissa förhoppningar... Haha!

Annars känns det som att jag varit väldigt ofta i Norrköping i år. Med mina mått mätt iallafall. Är nog bara tre gånger, nu när jag tänker efter. Thorsten Flinck (om det ens  var i år), inflyttningsfesten samt IFK Norrköping-matchen. Men jag har nog mjuknat i mitt omdöme en del dock. Och det är väl bra i det här fallet. Eller bra och bra. Spelar nog ingen roll. Är jag rörig? Förmodligen. Slutar då.

Den där filmtävlingen gick ju inte så jäkla bra. Alls. "Aliens" var det iallafall. Får väl dras med min jädra Judas Priest-skiva ett tag till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback