Losing spree

Ja, på något sätt lyckades Mås med konststycket att förlora ännu en match med 1-mycket. Så nu är säsongen helslut. Utförligare rapport kommer förmodligen ikväll. Nu jäklar blir det klassisk film; "Den Sista Färden". Eller den ska väl föreställa klassiker iaf. Mycket möjligt att jag efter att ha sett den betraktar den som en påse skit. Men det tror jag inte. Hoppas verkligen inte det.

En annan sak att hoppas på är att jag inte lyckas spela sönder Abalone Dots "Long Lonely Road". Ytterst, ytterst troligt att det blir så dock.



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nice med semester. Tack för grattis hälsningen!

2007-08-27 @ 19:59:37
Postat av: Andreas C

Hoppas du inte mår alltför illa efter filmen.. :) Smått otäck den där.

2007-08-27 @ 20:59:10
Postat av: Snökalven

Ja, det var den. Fast jag blev ändå inte så berörd ändå. Hade velat må sämre ;-) Svag fyra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback