Min mat är din mat

Spenderades kvällen ihop med Sven-Åke och Anette på Napoli, denna mytomspunna pizzeria. På förslag från Anette körde jag på en Shazam, med camembert-ost. Av någon outgrundlig anledning valde hon själv bort denna jäkligt goda pizza. Fast inte helt... Minst tre gånger kastade hon sig över min tallrik, och slukade några ostbitar. Tyvärr var hon så snabb att jag inte hann fånga det på bild. Var dock helt ok då jag, till skillnad från Sven-Åke, har en ytterst normal ämnesomsättning, och blev fullt tillräckligt mätt av det jag åt.

På det hela var det en mycket trevlig sommarkväll i Linköping. Fast jag fick lite onda aningar när jag träffade på en gammal klasskompis utanför Sporthallen, under min väntan på Sven-Åke. Han kom löpande med en innebandy-klubba i handen. Var lite läskigt. Fast det blev ju en riktigt trevlig kväll. Väldigt trevlig.

image261
image262
image263



Kommentarer
Postat av: anette

Fortfarande mätt....o du, jag vet vilken pizza jag ska beställa nästa gång. Får ta nästa gång i veckan tycker jag i förvaringslägenheten på Repslagare...

2007-08-10 @ 16:04:18
Postat av: anette

Till Svenne:
Imorse hällde jag upp 8 dl filmjölk bara för att se mängden. O du jag fick använda en karott...vet du hur mycket 8 dl var.....

2007-08-10 @ 16:10:56
Postat av: Sven-Åke

8 dl är lagom...förutom på helger...då har man tid att unna sig lite mer...
Jag förstår att du bara behöver 2 dl själv, du snor ju åt dig alla andras mat :-)

2007-08-10 @ 16:25:50
Postat av: Snökalven

Ja, Napoli har inte sett det sista av oss. Och 8dl är a whole lot of fil. Jävligt mycket.

Postat av: Anette

Hjälp....men hur mycket fil unnar du dig under en helg?
Napoli o Charmenert next week....har just ätit pizza avdelningen bjöd, så nu är man pizza mätt igen

2007-08-10 @ 18:18:00
Postat av: Gobo

Vem var det du såg med klubban i handen? :P

2007-08-10 @ 22:01:46
URL: http://gobo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback