Mor 50 år

I lördags var det som sagt fest. 50-årsvarianten. Innebar mycket arbete före, ännu mer under och en del efter festen för mig. Fast det gick bra. Blev väldigt lyckat, och det är ju huvudsaken. Jag har tydligen hyfsade serveringsskills också; spillde bara vin en gång. När ätandet var klart blev det baren för mig. Gjorde en stabil insats som bartender ihop med Goomba.

Kul folk och trevligt. 84 personer allt som allt, tror jag att det blev tillslut. Det hela tog slut runt kvart i fyra. Gjorde en post-högstadiefest-rutin och duschade innan jag la mig att sova. Behövdes. Var fasen varmt.

På söndagen blev det lunch/middag på Sörgården. Rätt skönt som avslutning på det hela. Eller avslut och avslut, misstänker starkt att det står ett tält kvar i Skeda Udde som väntar på nedtagning...

image267
Jag under förarbetet. Lägg märke till de värda sandalerna. Trappen byggde jag och bror egenhändigt till fars 50-årsfest för två år sen.

image268
Tältet innan folket

image270
Jag i baren. Fortfarande innan folket kommit.

image271
Jag och bror ordnar med fördrink

image272
Far och syster

image273
Huvudpersoninnan

image274
Systers sångkompisar

image275
Kristoffer och bror (legendarer of Spoona)

image276
Paketöppning

image277
Sent i baren

image278
Dagen efter. Väntar på att gå till Sörgården.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback