Ofrivillig kvällspromenad

Skulle inhandla diverse till morgondagen, och tog en kvällstur till ICA här i Tannefors. När jag kommer fram och ska betala hittar jag inte plånboken. Fasen också. Och det var den lilla människan som stod där i kassan. Fan också. Då de stängde om fem minuter, fick jag vända hem tomhänt och ta mig bort till Hemköp.

Hörde hög musik i närheten av mitt hus. Misstänkte starkt att det var Tobi som höll på med nåt skumt. Men när jag passerade där var det tyst. Visade sig att det i Kungsbergsskolans matsal var nån form av turkisk/syriansk/persisk/allmänt arabisk eller mellanöstersk fest. Hursomhelst spelade och dansade de som ena kalvar.

Så, NU blir det till att förbereda morgondagen. Nästan en timme försenat.



Kommentarer
Postat av: angelica

Vad sa lilla människan? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback