onsdag kväll

Spinningen gick bättre än i måndags. Och i morgon verkar det som att det blir ett jäkla dubbelpass. Vad är det för fel på mig?
   Cyklade hem på cykelvägen vid Tinnerbäcken. Nästan lite nostalgisk. Åkte den vägen alla tidiga
   (och kalla)
   morgnar när jag bodde på Banérgatan och jobbade i Berga. Fast sen kom det en myggjävel och flög in i mitt öga. Då glömde jag av morgnarna.
   Hemma hällde jag i mig pytt-i-panna och ett stekt ägg.
   Vidare in till Trädgårdsföreningen för utomhusbio; Anchorman. Rolig som fasen. Will Ferrell är verkligen en kandidat till världens roligaste. Fast Spinal Tap vete fasen om han slår.

Här var folket som var med. Lord Rahl var också med, men fastnade tyvärr inte på nån bra bild. Men men, får ta igen det nästa gång Lord!

image249
Observera de flygande vålnaderna i övre vänstra hörnet.

image250
Själv satt jag och sörplade i mig nån typ av fruktremmar.



Kommentarer
Postat av: angelica

HaHaHa, det där med myggan var skoj =)

Postat av: Gobo

Ser ut som det var tur att jag inte var där...

2007-08-02 @ 07:18:44
URL: http://gobo.blogg.se
Postat av: Tobbe

Haha va skönt, fastnar aldrig bra på bild =)

2007-08-03 @ 13:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback