Ahhaaaaaaaahaaaa!

Fasen vad bra jag är ibland.

Slutade jobbet vid tjugo över sex. Halvhetsig gång till Tannefors. Snyltar systers cykel. Hem. Dusch. Nån storts liten uppstyrning. Upp till Konsert & Kongress snabbt som en kalv. Hann med lite prat innan insläpp. Uggla. Kul var det. Därifrån tjugo över nio. Hets ner till Corren. Insläppt. Hetsa ihop recensionen. Började trögt, mitten lite snabbare, slutet snabbt. Genomläsning. Två typ. Halvnöjd iaf. Ut igen.
   Upp till Stora Torget. Möta upp. Sen Platens. Julkalas typ. Danskalven tittade till och med fram. Måste vara typ minst två månader sen sist nu. Kvällens andra konsert;
   (ja, det är fortfarande Linköping)
   Ital Skurk. Mycket kul. Höll på att bli mindre kul när jag var en tiondels sekund från att höfttackla en socker-lookalike.

Eva blir i och med den här kvällen ihågkommen som en av 2007 års snällaste. Alla kategorier. Efter att jag typ supit bort min presentmössa (som alla fick vid ingången) efter en öl, och ha fått en mössa snodd (som visserligen inte var min från början) föll hon till föga för mitt upprepade gnällande angående mössbrist, och gav bort sin till mig. Tack tack tack tack tack tack!

Hemresa strax efter ett. Rätt fint att ha en helt tom Storgatan framför sig, och bara glida ner mot kära Tannefors.

Jobb om sju timmar. Feint!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser rätt så pigg ut idag, trotts gårdagskvällens intensiva händelser./P

2007-12-07 @ 13:12:12
Postat av: Sockerkrumelur

Nu kommer då den viktigaste frågan- varför i hela fridens namn skulle du tackla någon som ser ut som socker från början?

Postat av: angelica

Stolt lillasyster =)

2007-12-07 @ 14:13:47
URL: http://angelwilson.blogg.se
Postat av: Snökalven

P - Tack, tror jag. Söndag blir förmodligen värre.

S - Hahahaha! Tacklingar är underskattade.

A - Tack!

2007-12-07 @ 16:27:44
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: Eva Alm

Hej Andreas jag har hittat till din blogg. Tack för dina trevliga ord om mig, känns kul att jag får vara med :-) Hoppas mössan är snäll!

2007-12-14 @ 14:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback