Blandat

Idag jäklar blir det blandad musik på Kungsberget. Slängt in det mesta jag har på datorn i Winamp. 4036 låtar. Nummerr 1 är Adam Tenstas "My Cool" och nummer 4036 Cult of Lunas "The Sacrifice". Däremellan allt från Uno Svenningsson till Naglfar.

Min last.fm kan få ett intressant utseende. Börjat bra då de senaste tio spelade är Opeth,  Adam Tensta, Sebastian Bach, Ebba Grön, Heaven Shall Burn, Bob Marley & The Wailers, Beck, Bruce Springsteen, The Stone Roses och  Veronica Maggio.

Apropå musik så fruktar jag att jag redan fått en försmak av 2008 års bästa skiva... Heaven Shall Burn släpper i januari "Iconoclast (pt I: the final resistance)". På deras
myspace finns nu en låt därifrån; "Endzeit". Och den är jävligt bra. Crappy myspace-ljud så klart, men ändå. Jävligt bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback