Kort julsammanfattning

23 december
Ut till Skeda Udde. Gjorde julgodis. Faktiskt. Även om det bara var nougat så tog det en timme.

24 december
Diverse julgrejande. Släkt vid två. Mat, mat, mat. Syskon tillslut. Mer mat. Paketlek. Doftljus. Men kul. Karl-Bertil för första gången. Släkt hem. Mer paket. Ny kamera bland annat! På senkvällen "Batman Begins". För femte gången.

25 december
Mer film. The Island och halva Déjà Vu. Helt ok båda två. In till stan. Fest hos Tom på kvällen. Skum stämning när vi kom med alla uppraddade i en halvcirkel. Tysta. Men det blev kul. Arg taxichaufför på hemvägen.

26 december
Slappande. Såg klart Déjà. På stan med Angelica, Alec & Emelie. Mat på Linds. Mycket folk. På kvällen film; "The Black Dahlia". Inte alls så dålig som alla säger.

image462
image463



Kommentarer
Postat av: A-L

Gillar din slips!

2007-12-27 @ 17:28:00
Postat av: angelica

Jag tror jag åt upp E:et... tror jag.. =)

Postat av: Snökalven

A-L - Mm, jag också! Nog min favoritslips.

A - Faen dig! Nävars, jag åt ju upp typ alla andra bokstäver.

2007-12-27 @ 22:45:29
URL: http://snoqalf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback