Miljöskadad

En del grejer från uppväxten sätter sig verkligen...

Jag har en viss dragning åt ICA när det gäller mataffärer. Efter en farfar som var ICA-handlare i 30 år, en mor som var det i sex år, en far som jobbat på ICA-lager i 14 år, en syster och en bror som jobbat länge (och gör det fortfarande) och jag själv som gjorde typ elva år på ICA (plus diverse annat folk; släktingar och andra), så blir det nog lätt så.

Jag är fortfarande så fast i tänkandet att jag tycker att det är besvärligt att ha tomma matkassar med en annan logga än ICAs hemma. Särskilt jobbigt blir det när jag haft fest; folk visar verkligen inte ofta hänsyn när det gäller vad de bär hit dricka och annat i.

Men det är ju tur att de går att använda som skräppåsar iaf.



Kommentarer
Postat av: Tom

hahaha. Du skulle fan bli utesluten ur släkten om du ertappades på Willys va?

Postat av: Snökalven

Hahahahaha! Skoja inte. Det skulle jag med all säkerhet bli.

2007-12-07 @ 16:24:23
URL: http://snoqalf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback