Folkrace i Motala

Idag var det dags för finalen på Folkracefestivalen i Motala. Jag har varit där varje år sen jag var tio, så det är lugnt min äldsta sommartradition. Far, bror och Lennart var med som vanligt. Och som vanligt var det kul. Jag var lite tröttare än normalt dock. Försökte somna ett par gånger, men det funkade inte alls. Nickade kanske till, men inte mer.

Som så många gånger förut tar jag med mig en otäck solbränna från Motala. Känns inte helt skönt. Särskilt inte de två brända fläckarna på och runt knäna. Kommer sig av att man sitter med shorts på våra specialstolar. Underbenen lutar då i en sån vinkel att de i stort sett helt undkommer solen. Knäna gört dock inte. Oskönt, och definitivt fult. Blir inte bättre av att det huvudsakligen bara är en sida av kroppen som fått sol.

image226
image227



Kommentarer
Postat av: Gobo

Jag är ett vändstekt ägg som ingen har vändt på hahaha!

Postat av: Gobo

Pre mongo/monsterbrännan hahaha

2007-07-23 @ 20:00:10
URL: http://gobo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback