mat & musik

Gjorde någon form av matcomeback igår; curryris med kassler och yoghurt. Nu i efterhand låter det inte så gott kanske, men det var det. Och gult. Annars har jag någon instinktiv motvilja mot curry i allmänhet. Fast det är ju oftast gott, så jag vet inte vad det grundar sig i riktigt.

Annars är jag lite trött på musik just nu. Slentrianlyssnar mest. Tråkigt. Började spela en Daniel Lemma-skiva igår, men insåg att jag bara lyssnade för lyssnandets skull, och inte för att det var bra. För särskilt bra tycker jag inte det är. Satte över till Type O Negatives "Bloody Kisses" istället. Fast det var inte så kul det heller. Sånt här händer ibland. Som tur är brukar det lösa sig. Ska göra ett försök med lite 90-tals-hardcore med Teddybears STHLM och lite Thåström för att se om jag kan botas direkt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback