onsdagskvällen

Hade ställt in mig på att städa, äta lite och slöa vid datorn. Men under den dagliga genomgången av bloggar kom ett sms. Anette ville ut. Det ville jag också kom jag fram till rätt fort. Var lite trögt att få ihop folk; nästan alla var antingen bortresta eller bor för långt bort. Bror tog sig dock tappert hit vid halv elva-tiden.

Hade en mini-förfest här. Jäkligt kul. INGA DJUR!! Blev vin och en del ur Becks-lagret jag köpte på mig till förra helgen. Tidsuppfattningen är rätt taskig, men vi tog en taxi in till stan runt tolv typ. Därefter Platens. Fortsatt kul. Kom till MITTI! Fick äran att träffa snake-boy också. Verkade trevlig.

Sen.... eeeh, ja, vad hände egentligen? Får ta och kolla upp det lite närmare. Tiden gick iaf fort som fasen. Hemma vid tretiden. Onsdag alltså. Fredag hade i efterhand nog varit skönare. Fast det oväntade gjorde det ju lite speciellt. Jobb idag var typ rätt segt. Fast det fanns ju andra som hade det värre...

Avslutar med en bild av en ovanlig vy i min hall. Från igår kväll.

image206

Snyggt golv jag har...



Kommentarer
Postat av: Gobo

ang ang ang! det var kewl igår ja :D

Postat av: Snökalven

Jekligt kewl.

2007-07-12 @ 22:37:28
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: Anette

Tack igen før en superkvæll......
Men bilden vet jag inte om jag gillar så starkt....inte bara tidsoptimist....
Diggar brøderna Anderssons garv!

2007-07-13 @ 19:36:31
Postat av: Snökalven

Hahaha! Det löste sig ju jättebra med tiden och allt!

2007-07-13 @ 20:32:05
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: anette

Før en gångs skull kunde jag passa tiden....repris snart!!

2007-07-13 @ 20:35:00
Postat av: Snökalven

Det får det bli. Sen får inte inflyttningsfest dröja lika länge som på Danmarksgatan heller :-) Ha en bra Norge-helg!

2007-07-13 @ 20:47:27
URL: http://snoqalf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback