Eldkvarn i Folkets Park

Vi tog bilarna (jag Peugeoten med sprucket avgassystem) och åkte mot Folkets Park. Visade sig att konserten inte var i Cupolen, utan i en kall lada i Folkets Park. Med hårda och jäkligt obekväma bänkar. Varken kylan eller bänkarna förmådde dock ta bort känslan av en jäkligt bra konsert! Hela nya skivan spelades, samt en del klassiker. Mycket alkohol. I låtarna alltså. Har något band en så här hög alkohol-i-texterna-procent? Hade ett riktigt fan bredvid mig (inte bror då, även om han också gillade det hela). Hon levde sig verkligen in i det hela, och ja... när man får höra "Alice" och "Tag Min Hand" live så räcker det nästan för att bli kär. Nästan.

Eldkvarn är fasen bäst. Nu iallafall. Bilderna jag tog blev inget bra, så de här kommer nån annanstans ifrån. Plura och Blackie från W.A.S.P.

image73

image74



Kommentarer
Postat av: angelica

Nästa gång vill jag också följa med på eldkvarn!
Ha en bra dag! Fundera på vad du önskar dig hördu!
Kram Angelica

Postat av: Gobo

angangang!

2007-05-03 @ 09:26:31
URL: http://gobo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback