Flower Power-fest

Ok. Det där var rätt så stört.

Mina kläder ligger spridda över hela lägenheten. Ett batteri ligger också spritt i hallen.

Festen igår... Hade otroligt kul. Verkligen.

Annars känns inte temafester så Snökalven. Väl? 1,5 på en skala kanske. Flower Power-tema var det på den här festen. Jag gjorde ett inköp på Myrorna. En jäkligt liten skjorta, en väst, ett smycke och nåt tygstycke jag knöt runt huvudet. Hade en mini-förfest hos mig. En halvtimme med min fd chef och min nuvarande chef. Tog några öl. Och klippte sönder byxor. Vete fasen om det var så Flower Power. Men men.

Taxi ut till Tornby Park. Svensk Fastighetsförmedling höll i festen. Deltagarna kom från tre av bankerna här i stan, samt diverse andra företag. Trevlig mat, trevligt folk. Hade en norska som bordsdam. Definitivt snygg. Fick en rundvandring av henne där jag blev presenterad för diverse folk. Rätt många blev det.

Min byxor ja... De blev mer upprivna ju längre kvällen led. Vilket förmodligen bidrog till utnämningen som festens sexigaste. Hmmm... Jag, alltså. Fick en fickradio som pris.
Dansade väldigt mycket
   (tror fan att samma låtar som var med i Nanne Grönwall-medleyt i lördags spelades igen)
   vilket var jäkligt kul den här kvällen. Dansade med norskan. Och med någon jag i ett lyckat (tror jag) försök att ge en komplimang, gav mig in i en åldersdiskussion med.
   (har jag gjort så förut? ;-)
   Jaja, jag var ärlig iallafall.

Mest dans blev det med en kvinna som jag blev presenterad för under rundvandringen med norskan
   (tror jag iallafall)
   Väldigt trevlig. Såg rätt bra ut. Dansade tryckare till Bryan Adams "Heaven". Blev nästan lite kär.

Strax efter ett blev vi som var kvar utkörda från stället. Taxi in till stan. Gick av utanför Platå. Blev utskrattad av Per-Erik. Linköpings annars bästa dörrvakt. Skulle in till Harrys. Blev inte insläppt. När jag idag tittar på bilderna av hur mina byxor såg ut förstår jag dem. Brydde mig inte så mycket, utan skrattade lite och gick ner till S:t Larskyrkan och beställde taxi. 14 14 14. Han svarar "Hej vännen". Rätt fult. Kanske kul också.

Avslutar med några kort. Det första ser nästan lite emo ut. Inte representativt för min sinnesstämning igår. Men det blev väl rätt ok. Jäklar vilken rolig kväll!

image75

image77 image76



Kommentarer
Postat av: Tobbe

Haha fan du ser jävligt cool ut =)

Lägg upp en bild på byxorna idag =)

2007-05-05 @ 11:11:34
Postat av: Snökalven

Hahahaha! Tack. Tror jag. Byxorna är ju med på sista bilden.

Postat av: Pernmalm

Resan? När åker vi?

2007-05-06 @ 11:27:02
Postat av: Gobo

fuck what a fag! hahahaha

2007-05-06 @ 11:34:20
URL: http://gobo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback