fredag, är det väl

Tack T för början på den arbetsdagen. Jag blir ju nästan kär ju!

Annars sjönk det nog in lite mer det som sas i onsdags. Förändringar kommer... Ändå var det en bra dag. Faktiskt lite nöjd med mig själv. Var inte lika nöjd när det gällde lunchen. Hämtade från Burger King. Ju mer jag åt, desto sämre tyckte jag om det. Verkligen ogott. Ska säga till nån arbetskamrat att slå lite på mig ifall jag får för mig att hämta från Burger King igen. Åtminstone innan juni. Då i stort sett hälften hade ledigt idag trodde jag att det skulle bli ensam-lunch. Fick dock sällskap efter ett tag.

Eftermiddagen har gått åt till disk, ICA och ett försök tillsammans med bror att äta upp alla taco-rester. Vi lyckades nästan. Lyckades däremot med att se klart "True Romance", något som gick mindre bra i söndags. Bra Andreas!



Kommentarer
Postat av: Gobo

Muchos Burritos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback