hippies & hundar

Det var en massa hippies på Stora Torget idag. Dansa för att utrota fattigdomen, eller nåt sånt, hade de skrivit på plakat. Såg sådär skönt ut att dansa barfota. Jag funderade INTE på att gå ner och göra dem sällskap. Trots mina dansäventyr på sistone.

Lunchen blev på Olympia. Sotad lax. Ok, men för stora potatisar. Glass från Bosses på fikat.

Tillbaka i Tannefors blev det en tur till ICA. Skulle sen bara lämna av lite bröd och pålägg på Åker. Syster hade dock tre hundar hos sig, och de överföll mig allihop när jag kom dit. Blev kvar ett tag. Rätt så ruuuuuli var det. På hemvägen var det fyra hundar som höll på och hetsade i Kungsbergsparken.

image111image112

Farliga hundar, det där. Wilson fastnade inte på bild idag, men tar med det här istället. Närbild från promenad i januari, någonstans i Råberga

image113

Varit rätt duktig under eftermiddagen/kvällen och både tvättat och stordiskat. Fast disken är ju en konsekvens av att jag varit oduktig tidigare i veckan och inte diskat alls. Så, det tar kanske ut vartannat. Jaja, nu är det rent iaf. Ska bara fixa i ordning lite inför morgondagen nu. Innan sängen. Borde sova lite mer inför helgen.



Kommentarer
Postat av: angelica

Världens sötaste vovve! HaHa, fin närbild det där =)

Postat av: Gobo

Han är av plast jueh!

2007-05-31 @ 05:45:21
URL: http://gobo.blogg.se/
Postat av: angelica

Synd på matchen idag kill.. Det var himla skoj att kolla iaf! =)

2007-05-31 @ 20:57:35
URL: http://angelwilson.blogg.se
Postat av: angelica

Hoppas ni har skoj, hade velat följa med, men nu ska jag knoppa.. gonatt

2007-05-31 @ 23:20:57
URL: http://angelwilson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback