Lång torsdag

Jävla winamp har autoshuffle när jag startar det, verkar det som. Lite, lite i-landsproblem över det. Men likväl ett problem.

Lunchen idag blev som förra torsdagen på Djingis. Perfekt med tacobuffé när det är långdag på jobbet. Krönte matdagen med tre kulor glass på Bosses. Svek Karamello för första gången i år. Mätt fortfarande. Blir nog bara en halvportion smörgåstårta. Sen funderar jag på att hoppa den sista biten cheesecake från i tisdags. Om jag lyckas med det är det en verklig prestation
   (men jag tror inte på det riktigt)
   för mig.

Insåg att nästa vecka blir rätt kort; ledig halva onsdagen och hela torsdagen. Funderade en halv minut på att be om ledigt på fredagen också. Men jag var inte direkt ensam om det. Eller ens först. Så det blir en något upphackad vecka. Skönt iaf.



Kommentarer
Postat av: angelica

Har du smörgåstårta kvar? Jag är jätte hungrig nu, men ska sova på saken tror jag..
Gonatt

2007-05-10 @ 22:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback