ledig torsdag

Det luktar lök i köket nu.

Dagen började annars med Råberga-promenad.
Bror, syster, Andreas K och hund.

Sen Tornby med syster.
PC City, Jula, Feferoni, IKEA, Expert, Nordic, Expert igen, OnOff, Maxi.

Hem, Åkersbergsgatan, Gripgatan, Berga för att lämna tillbaka bilen.
Promenad igen, Berga-Tannefors, utsiktsplatsen vid Majelden. Hunden äter gräs och jag gillar inte min jacka.

Hem, städa, tacomiddag.
Bror, syster, Andreas K och hund tillbaka. Lord & Lotta anslöt. Mätt. TV. Döda artister. Hurt.

Ensam. Datorn. "Glimmande Nymf" och "Blues För Bodil Malmsten" på repeat. Läser Virtanens usamotorvägsinlägg. Han borde kunna bättre/jag kan bättre än så. Tänker jag. Har förmodligen fel. Skrev ju det här.

Klockan är 2351 och det luktar lök i köket nu.

image91
image88
image89
image90



Kommentarer
Postat av: Gobo

Höhö får man komma på Taco någon gång nästa vecka? :P

Postat av: angelica

Klart man ska ha rödlök i tacon =)

Kul ikväll kill, nu måste jag sova, gonatt

2007-05-18 @ 00:08:06
Postat av: Tobbe

"Lord & Lotta anslöt"
Haha kan ni inte börja kalla mig det i tal också =) bra för självförtroendet =)

2007-05-18 @ 21:13:49
Postat av: Snökalven

Hahaha! Säker på det?

2007-05-18 @ 21:42:44
URL: http://snoqalf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback