luncher & löpning

Ännu en vecka har gått, och ett antal luncher har intagits. Så här ser maj ut so far:
  1. (4) Burger King
  2. (3) Djingis
  3. (2) Hamlet
  4. (2) Konsert & Kongress
  5. (2) Texas Longhorn
  6. (1) China
  7. (1) Coffehouse by George
  8. (1) Feferoni
Det ser inte bra ut det där. Burger King i topp alltså. Men, som jag skrev senast jag var där, så ska jag göra mitt bästa för att hålla mig borta därifrån framöver. Hoppas jag lyckas.

Skulle egentligen lämnat blod idag. Men kom på att jag själv behöver en del blod till imorgon. I en svag stund anmälde jag mig till Rosenkälla-loppet genom jobbet. Det ska alltså springas imorgon. Får se hur bra det kommer att gå. Måste vara tre år sen jag sprang en halvmil. Blir intressant. Typ. Blodet får vänta tills tisdag. Känner mig lite som en dålig människa.



Kommentarer
Postat av: Gobo

Run Foreeeeeest! Nu ska jag se på Vampires!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback