måndag måndag måndag

Med tanke på hur vädret såg ut idag skulle det kanske kunnat ha varit en typisk måndag. Men det kändes inte så. Inte tungt nånstans direkt. På jobbet alltså, kvällen var det annorlunda med. Men innan det blev kväll var det lunch. Idag blev det Wallenbergare på Olympia. Jäkla gott!

Det tunga under kvällen bestod av årets fjärde korpmatch. Laget vi mötte var inte särskilt bra, och vi ledde med 4-1. Men, vi förlorade med hela 8-4 tillslut. Riktigt tråkigt. Tycker själv att min insats var ok, men inte bra.
   (går det där verkligen ihop?)
   Känner mig hel nu iallafall, och har som mål att träna i veckan.
   (har jag inte alltid det?)
   En något utförligare rapport finns på
Mås svenskafans-sida. Det blev dock en rätt kort rapport. Blir inte översugen på att skriva alltför mycket när det gått dåligt.

Har insett att bloggandet har "räddat" mig från filmtittandet. Har en logg över sedda filmer...
   * i januari blev det 35 filmer. Det är över en per dag för fasen!
   * februari var lite lugnare med 20 stycken
   * mars flöt på med 21 filmer
   * i april bröts trenden, och det blev endast tio filmer
   * maj hittills har inneburit tre filmer.

Började med bloggen på riktigt första april... Fast så mycket har jag väl ändå inte skrivit, eller? Kör på att jag såg onormalt mycket film i början av året istället.



Kommentarer
Postat av: angelica

Synd om er.. i mås.. men kör på din taktik med att börja träna, o få de andra att göra det också, så ska ni se att det går lättare.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback