Mås

Har ägnat större delen av kvällen åt att ordna en svenskafans-sida åt Mås.

www.svenskafans.com/grusplan/mas

Jävlar vilket trögt och störigt system att hålla på med! Var länge sedan jag blev så här frustrerad av att sitta framför datorn. Bildhanteringen är precis kass. Vilket kanske förstås när man ser bilden på förstasidan. Det är inte direkt lockande att sitta och hålla på med det. Hoppas verkligen att det är jag som är trött och inte förstår riktigt, och att det inte är svenskafans system som verkligen är seriöst dåligt. Irriterad i vilket fall. Bloggandet med bilder osv känns som... jag vet inte vad, men jäkligt smidigt i jämförelse iallafall.

Trots allt är det rätt kul att skriva om matcherna osv., så på det hela är det positivt. Tror jag. Kanske.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback