Roadtrip runt Roxen

Var rätt nyttig under förmiddagen; städning och bokföring. Sen blev det film med bror. Bad Santa. Ok, men ingen höjdare.

Vi gav oss därefter ut på en roadtrip runt Roxen. Vänstervarv. Var inte så jäkla mycket att se. Några småställen. Ett par kyrkor. Lite grusvägar. Stannade kort i Norsholm. Nej, Roxen borde kunna utnyttjas mycket mer. Exempelvis genom att slå upp en stor bro från Stångåns mynning till Sandvik. Det vore nåt. Avgasröret verkade ha pajat på tillbakavägen  och vi fick svänga in till Skäggetorp Centrum, och knyta upp det så att det inte skrapade i backen i alla fall. Jobbig skit.

Nu blir det Eldkvarn på Cupolen!



Kommentarer
Postat av: Gobo

Mer Eldkvarn åt folket!
Öppnar min flaska sprit och dricker tills jag stupar... haha

Postat av: Sven-Åke

Det finns många storslagna planer för en framtida utveckling där Linköping och Roxen lever i symbios. Minns bara vårt samtal på Stora torget för knappt ett år sedan...

Andreas, skicka in dina förslag till kommunfullmäktige och gör din röst hörd!

2007-05-02 @ 10:59:49
Postat av: Tobbe

Låter som att jag gjorde rätt som sov bort den resan :=P

2007-05-02 @ 15:55:35
Postat av: Snökalven

Sven-Åke - Klart jag minns det. Om hälften av de planerna gick i uppfyllelse skulle Linköpings anseende i världen skjuta i höjden. Mycket.

Tobbe - Du borde ångra att du sov bort den. Du gick miste om en massa.

2007-05-03 @ 06:56:11
URL: http://snoqalf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback