Söndagen var slapp-dag

Vaknade åtta av att gästen med barnens barn sprang omkring i korridoren utanför mitt rum. Försökte somna om i fem minuter. Sen bestämde jag mig att gå upp och ta turen ned till vattnet idag istället. Tittade på frackskjortan och konstaterade trött att de löstagbara knapparna var borta. Orkade inte leta utan gav mig ut istället. Ingen skymt av gästen med barn.

Ner till vattnet. Satte mig på en klippa och tittade lite. Var mest kallt. Tillbaka i stugan vid nio då frukosten serverades. Fortfarande höll sig gästen med barn undan. Åt frukost med de andra som sov där. Pratade om kvällen och hade riktigt kul. Gästen med barn dök upp vid tio i tio. Skjuts in till stan.

Hemma la jag mig i soffan, tog den sista biten cheesecake från i tisdags, och satte igång "True Romance". Somnade efter tio minuter. Vaknade efter tio minuter, och gick in och la mig i sängen istället. Sov ett tag.

När jag vaknat åt jag upp det sista av smörgåstårtan från i tisdags. Fem dagar gammal smörgåstårta. Bra? Luktade väldigt noga innan jag åt, och jag mår fortfarande bra, så det var nog ingen fara. Vid sex var det dags för helgens andra kyrkobesök. Konsert med syster och Lihtösen i Missionskyrkan. Värt ställe, trots allt. Andra gången jag såg dem. Bra den här gången också, även om kläderna var lite underliga... Like a Prayer var nog bäst. Och syster så klart.

När det hela var slut efter en timme och en kvart och lite efterprat, bar det av tillbaka till Tannefors. Tacomiddag hos bror med honom och Lord. På vägen hem från ICA drack jag två tetra-Pucko. Gott!

image84

Har varit en riktigt bra och kul helg! Hinner med en
dagens snyggaste också, även om det nog var en annan  som var det egentligen...

Just ja, jag hittade knapparna till skjortan... De satt kvar i skjortan. Bra letat Andreas.



Kommentarer
Postat av: angelica

Vem var dagens snyggaste? =)

2007-05-13 @ 22:52:02
Postat av: Gobo

Vem var den snyggaste vad tjejj?
Haha du missade verkligen en nice tävling på Duntan!

Postat av: Snökalven

Tjej vet vem.

Ja, ville verkligen ha varit med!

2007-05-13 @ 23:20:38
URL: http://snoqalf.blogg.se
Postat av: angelica

Kul att du kom ikväll killen, Värt!

Gonatt Kram

2007-05-13 @ 23:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback